Klachten
Klachten
Wij besteden de grootst mogelijke zorgvuldigheid aan onze site en de uitleg omtrent alle producten. Ook worden alle producten – voor verzending naar de consument – door ons zo goed mogelijk gecontroleerd.
Het is echter altijd nog mogelijk dat er onverhoopt iets mis gaat met een product of de communicatie hierover. Wij nemen uw klacht altijd serieus en proberen hiervoor een passende oplossing te vinden.
We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@natuurlijkverwarmen.nl . Komen wij er toch niet uit en leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."
Winkelwagen
Klantenservice
T +31 (0) 6 57 88 00 72
Mijn account
Inloggen
Wachtwoord vergeten?
Geen account?
Met een account kun je sneller bestellen en heb je een overzicht van je eerdere bestellingen.
Account aanmaken